.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار مازندران تاکید کرد:
عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.
عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران

به گزارش شمال نیوز، احمد توکلی روز شنبه در جلسه حسابرسی دهیاران مازندران در ساری با بیان این‌که انجام حسابرسی دهیاری‌ها به عنوان قانون باید به درستی اجرا شود، افزود: حاصل حسابرسی‌های انجام شده از دهیاری‌ها پس از شناسایی مشکلات، در قالب بخشنامه جهت پیشگیری و برخورد قاطع و بدون مسامحه به بخشداران ابلاغ شود.

 

وی با اشاره به اینکه فرمانداران و بخشداران باید با دهیاران حوزه خود وارد گفت و گو شوند و با تذکر مجدد قوانین از آن‌ها برای اجرای دقیق تعهد اخذ کنند، افزود: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت.

 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست تا اشراف خود را نسبت به قوانین بالا ببرند و مسلط به موضوعات مربوط کاری باشند.

 

توکلی گفت: مسوولان فنی دهیاری‌ها نیز باید در همه حوزه‌های عمرانی روستاها نظارت مستمر و دقیق داشته باشند و دهیاران با بودجه بالا برای نظارت در کارهای عمرانی روستا از مشاورین ذیصلاح باید استفاده کنند.

 

عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران

 

 

وی با بیان این‌که، عزل و برخورد قضایی با دهیارانی که در حسابرسی‌هایی مردود شدند در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: دهیاران که نتیجه حسابرسی دهیاری هایشان مشروط شد برای اثبات تخلف نداشتن به حسابرس اسناد مثبت ارائه کنند و در صورت ارائه ندادن، برخورد خواهد شد.

 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه گروه ویژه‌ای از استانداری بر حسابرسی دهیاران نظارت خواهد کرد، گفت: آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی در دستورکار قرار دارد.

 

وی، اوضاع عمومی دهیاری‌ها را مطلوب ندانست و گفت: از سال ۱۳۹۴ به بعد حسابرسی دهیاری‌ها انجام نشد که این امر موجب افزایش اشکالات و تخلفات شد.

 

توکلی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال رفع محرومیت و گسیل کردن رفاه و امکانات به روستاها است و حسابرسان نیز در حسابرسی باید سخت گیری بیشتری بکنند، افزود: فرمانداران باید نظارت ویژه داشته و پرونده دهیاران مشروط نیز در کمیته انظباطی مطرح خواهد شد.

 

استان سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مازندران بیش از سه هزار روستا دارد که حدود یک میلیون نفر در این مناطق زندگی می کنند./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.827 seconds.